برگزاری شورای اداری بهزیستی استان سمنان

آخرین شورای اداری بهزیستی استان در سال جاری به ذیاست منطقی سرپرست بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عومی بهزیستی استان سمنان آخرین شورای اداری اداره کل بهزستی استان سمنان با حضور دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل و کلیه اعضاء شورای اداری در محل سالن شهید شاهوارنی ستاد برگزار شد.

دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت عید بزرگ ماه شعبان  میلاد حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف  از زحمات و تلاش یکساله معاونین و روئسای ستادی و شهرستانها در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

محمود منطقی اظهار داشت :سازمان بهزیستی بعنوان یک نهاد اجتماعی در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف خود در حد توان تلاش می کند و به نیازهای جامعه هدف خود آگاه است ولی آنچه که حائز اهمیت است استفاده از ظرفیتها و تعاملات برون سازمانی بعنوان شرکای اجتماعی است که می تواند ما  را در دستیابی به این اهداف والا بهتر یاری کند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان در ادامه سخنان خود ضمن یاد آوری  تحولات  و اولویت های اخیر در خصوص تامین نیازها و دغدغه های مددجویان تحت حمایت به مشکل تامین مسکن و اشتغال اشاره و اذعان داشتند : تامین اشتغال و مسکن جامعه هدف از الویت های سازمان بهزیستی است و نیاز است در این موضوعات برنامه ریزی و پیگیری های مستمر انجام شود .

دکتر منطقی سرپرست  اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از تلاش و همدلی کارکنان خدوم بهزیستی در سراسر استان حضور  در فضای خدمت رسانی بهزیستی را به مثابه خانواده ای دانست که انجام خدمت به نحو شایسته در این خانواده ، مستلزم آرامش کارکنان، همدلی و هم افزایی در کنار انجام مسئولیتهای سازمانی است.

 سپس معاونین حوزه های تخصصی اداره کل بهزیستی  استان سمنان به ارائه عملکرد یکساله  ارائه نظرات و پیشنهادات و نیازها  و چالش ها ی حوزه خود پرداختند.

در بخش پایانی آخرین شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان در سال 1400 از خدمات و فعالیتهای بیش از 35  ساله محمود زحمتکش رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان دامغان تقدیر و تشکر شد. جناب آقای زحمتکش به درجه بازنشستگی نائل شده اند .

کد خبر 53894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد